Franciza Frizeria Adrian Niculescu

Beneficiile Francizatului

• Dreptul de a folosi BRAND-ul “Frizeria Adrian Niculescu” cu un renume de peste 10 ani în piața românească, brand în a carui imagine care s-au investit peste 190 mii Euro.
• Promovare constantă a locației francizate, pe toate rețelele de socializare: Facebook/Instagram/ Youtube/TikTok, unde Adrian Niculescu, a acumulat un total de peste 1,7 mil. urmăritori.
• Know How-ul unui business de success.
• Live-uri făcute de către Adrian Niculescu, în momentul deschiderii, cu scopul de a promova Frizeria celui francizat.
• Caiet de imagine - promovarea și expunerea Brand-ului ,,Adrian Niculescu”.

Beneficiile Francizatului

Sună acum și cere detalii:

+40 721 342 227

Sprijin pentru Francizati

Sprijin pentru Francizati

• Notorietatea brandului Adrian Niculescu va asigura francizaților o strategie bine pusă la punct și experiență pe piața serviciilor de frizerie/barbershop.
• Oferim acces la portofoliul nostru de parteneri.
• Promovare continuă, atât online, cât și offline a brandului Adrian Niculescu.
• Consiliere constantă și suport permanent pe toata durata colaborării.
• Suport cu sfaturi utile despre activitatea saloanelor.
• Elemente de branding și design.

Franciza in cifre

În funcție de bugetul fiecărui francizat în parte, estimăm o investiție inițială de 5.000 - 10.000 EUR.
• Taxa de franciză: 4.000 EUR. Se plăteste o singură dată la semnarea contractului inițial.
• Redevențe: 7% din cifra de afaceri lunară.
• Contribuție la bugetul de marketing: 3% din cifra de afaceri lunară.
• Durata contract este de 3 ani, cu posibilitate de prelungire prin act adițional

Franciza in cifre

Sună acum și cere detalii:

+40 721 342 227

Cerinte de Baza

Cerinte de Baza

• Să dețină o frizerie cu un spațiu de minim 20 metri pătrați.
• Montarea panoului publicitar la exteriorul frizeriei, cât și cel interior – grafică furnizată de francizor.
• Minim 1 ani experiență de la absolvirea cursului, din cadrul școlii lui Adrian Niculescu.
• Să asigure Francizorului, în permanență, materiale de promovare: Poze/Filmari/Live-uri
• Să se asigure că nu afectează în vreun fel, imaginea Brand-ului Adrian Niculescu.
• Sa nu înstrăineze și să nu divulge informații legate de contractul de francizare, precum nici despre know-how-ul dobândit în urma colaborării.
• Pe lângă publicitatea constantă, făcută de Adrian Niculescu, cel francizat se obligă să promoveze Frizeria constant și individual pe rețelele de socializare proprii.
• Să caute în permanență să rezolve nemulțumirile clienților și să le expună francizorului.
• Să fie la minim 3 km distanță de altă franciza Adrian Niculescu.
• Să amenajeze locația în concordanță cu sugestiile din caietul de amenajare

Orașe vizate: București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Ploiești, Oradea, Brăila, Arad, Pitești, Sibiu, Bacău, Târgu-Mureș, Târgu Jiu, Baia Mare, Buzău, Botoșani, Râmnicu Vâlcea, Suceava, Piatra Neamț, Târgoviște, Focșani, Bistrița, Tulcea, Slatina, Călărași, Alba Iulia

Sună acum și cere detalii:

+40 721 342 227

Elemente de Branding

Logoul Adrian Niculescu va fi folosit respectând următoarele restricții

Elemente de Branding
Inspiratie pentru Amenajare

Inspiratie pentru Amenajare

Pentru a păstra aceași identitate vizuală a spațiilor din Rețeau Point Cut este obligatorie respectarea unui minim de reguli de amenajare. Aceste combinații de materiale și culori au fost testate și rafinate în timp de 10 ani pentru a asigura atmosfera dorită, fiind parte integrata din imaginea Brand-ului Adrian Niculescu.

• Pereții locației: vor fi finisați în nuanțe de gri antracit închis.
• Podeaua locației: va fi finisată cu un material cu aspect de lemn, indicat ar fi un parchet, în nuanțe închise de lemne sau gri.
• Obiectele de decor: vor fi alese pentru a conferi spațiului un aspect minimalist, acționând ca accente nu ca piese principale de decor. Nuanțe recomandate: lemn antichizat, mustar și culori ce se regăsesc în mod obișnuit în natură.

• Mobilierul cu design minimalist trebuie să se integreze în ambient fără a atrage prea mult atenția. Nuanțe recomandate: lemn antichizat, mustar și culori ce se regasesc în natură
• Obiectele de decor vor fi neutre, inspirate din culori regăsite în natură, nu sunt recomandate culori stridente
• Scaunele de Frizerie trebuie sa fie în culori neutre: negru, gri, bej sau maro. Nu se recomandă culori puternice cum ar fi roșu, portocaliu etc
• Iluminatul interior va fi minimalist, dar suficient pentru posturile de lucru. Plantele interioare pot fi folosite cu moderație

Sună acum și cere detalii:

+40 721 342 227